Dziś jest poniedziałek, 27.05.2024, imieniny Jana, Juliusza
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Referat Organizacyjny » Aktualności » Usuwanie azbestu w gospodarstwach rolnych – nabór wniosków

Usuwanie azbestu w gospodarstwach rolnych – nabór wniosków

dach pokryty azbestem

Na przełomie stycznia i lutego Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej planuje nabór wniosków dla gmin na zadanie „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest. Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych”. Oczywiście przygotowujemy się do aplikowania o te pieniądze. Rolników, którzy chcieliby pozbyć się bezpłatnie posiadanego azbestu zapraszamy do składania wniosków. Wnioski należy składać w Urzędzie Gminy w Malanowie, ul. Turecka 16.

Wstępnie przewidujemy realizację zadania na trzeci kwartał 2024 roku.

W zależności od charakteru wykonywanych robót wnioskodawca przed złożeniem wniosku do Urzędu Gminy o wykonanie powyższej usługi zobowiązany jest dokonać zgłoszenia lub uzyskać pozwolenie na budowę od Starosty Tureckiego.

Wnioski realizowane będą do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania i będą rozpatrywane według kolejności ich wpływu do Urzędu Gminy.

Formularze wniosków można pobrać w Urzędzie Gminy Malanów w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora,  oraz z załącznika pod artykułem.

Wszelkich  dodatkowych informacji udzielą pracownicy Urzędu Gminy Malanów Panowie Artur Nowicki oraz Marcin Kurzawa pok. nr 26, tel. 63 2883083 wew. 43, e-mail: srodowisko@malanow.pl,doradca@malanow.pl

Środki na realizację zadania będą pochodzić z budżetu Gminy Malanów oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

                                                                                                  

  MK
Gminny Doradca Klimatyczny

zdj. pixabay.com/kaboompics

 


Pliki do pobrania


Pozostałe aktualności