Dziś jest czwartek, 06.11.2025, imieniny Feliksa, Leonarda
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Referat Organizacyjny » Aktualności » Urząd Gminy w Malanowie

Urząd Gminy w Malanowie

Rysunek1 (1)

Budynek w liczbach:

Powierzchnia budynku: 493m2

Powierzchnia zajmowana przez GOPS: 47m2

Powierzchnia zajmowana przez GZOO: 39m2

Powierzchnia zajmowana przez USC: 16m2

Powierzchnia zajmowana przez Urząd Gminy: 263m2

Sala posiedzeń: 58m2

Pozostałe: 70m2 (ciągi komunikacyjne, toalety, pom. socjalne, kotłownia, archiwum itp.)

 

Dzięki remontowi zakończonemu w 2011 roku budynek powiększył się o dodatkowe 188m2 na które składa się: 9 pomieszczeń, 4 toalety, w tym jedna dla osób niepełnosprawnych oraz dwa ciągi komunikacyjne. Rozbudowa budynku pozwoliła m.in. na zwiększenie komfortu obsługi mieszkańców poprzez wygospodarowanie pomieszczeń dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty, oraz utworzenie Punktu Obsługi Klienta i Punktu Obsługi Inwestora. Dzięki reorganizacji pracy Referatu Organizacyjnego i Referatu Inwestycji i Rozwoju udało się stworzyć dwa Punkty Obsługi (Klienta i Inwestora) zachowując dotychczasowe zatrudnienie. Pozwoliło to także wykorzystać posiadane przez pracowników kompetencje celem jak najefektywniejszego obsługiwania interesantów.

 

W skład Urzędu Gminy wchodzą 4 referaty:

Referat Organizacyjny – zakres zadań referatu

Referat Inwestycji i Rozwoju – zakres zadań referatu

Referat Finansowy – zakres zadań referatu

Referat Ewidencji i Bezpieczeństwa Ludności – zakres zadań referatu

ŁN

 


Pozostałe aktualności