Dziś jest czwartek, 06.11.2025, imieniny Feliksa, Leonarda
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Referat Organizacyjny » Aktualności » Podsumowanie roku w Referacie Organizacyjnym

Podsumowanie roku w Referacie Organizacyjnym

Rok 2014 za nami. Był to okres w którym jak co roku Referat Organizacyjny musiał radzić sobie z wieloma różnorodnymi sprawami. Związane jest to ze specyfiką pracy jaką wykonuje się w naszym referacie. Poniżej przedstawiam kilka najważniejszych i najciekawszych zadań jakie zrealizowane były przez pracowników Referatu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Malanowie

  • Aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej – ok. 260 pozycji;
  • Aktualizacja treści na stronie www.malanow.pl – 106 pozycji;
  • Obsługa ponad 12 000 dokumentów, które wpłynęły do Punktu Obsługi Klienta i zostały rozdysponowane wg właściwości między referaty i jednostki organizacyjne gminy, a także prawie 6 000 sztuk korespondencji wychodzącej z urzędu;
  • Obsługa ponad 3000szt korespondencji, która wpłynęła do Referatu Organizacyjnego;
  • Wydatkowanie środków w ramach funduszu sołeckiego;
  • Obsługa 725 wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej o łącznej wartości ponad 290 000zł;
  • Instalacja we wszystkich jednostkach organizacyjnych gminy podpisu elektronicznego
  • Blisko 300 aktualizacji oprogramowania;
  • Przygotowanie systemu informatycznego do wprowadzenia systemu ŹRÓDŁO;
  • Udzielono niezbędnych informacji i udzielono pomocy w udokumentowaniu ponad 40 razy pracy w gospodarstwie rolnym po ukończeniu 16 roku życia;
  • Ponad 70 razy spisywano zeznania świadków dotyczących pracy w gospodarstwie;
  • Przygotowanie postanowień opiniotwórczych dotyczących transportu zbiorowego – 5 sztuk;
  • Przygotowanie konkursów dla organizacji pozarządowych;
  • Przeprowadzenie akcji pomocy rolnikom w wypełnianiu wniosków o dopłaty bezpośrednie z której skorzystało około 400 rolników;
  • Współpraca z ARiMR w zakresie organizacji badań gleby i szkoleń dla rolników;
  • Organizacja badań profilaktycznych (badania mammograficzne, badania pod kątem wykrycia raka jelita grubego, prostaty i chorób płuc);
  • Współpraca w zakresie wymiany informacji z innymi instytucjami (np. Agencja Nieruchomości Rolnych, Państwowa Inspekcja Sanitarna, itd…);
  • Realizacja i rozliczenie projektu „Utworzenie sieci tablic turystycznych”;
  • Pomoc w organizacji wyborów do Parlamentu Europejskiego, oraz wyborów samorządowych;
  • Obsługa dotacji dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy;
  • Obsługa dotacji dla Gminnej Biblioteki Publicznej i Centrum Kultury i Sztuki w Malanowie;
  • Aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków;
  • Współpraca ze stowarzyszeniami działającymi na terenie Gminy Malanów;
  • Pomoc w organizacji lokalnych imprez (np. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Dni Malanowa, Ogólnopolski Turniej Wiedzy Pożarnicze, Biegi Uliczne „Malanowska Jesień”);
  • Przygotowanie obrad Komisji Stałych Rady Gminy oraz obrad Sesji Rady Gminy;
  • Udzielono 37 odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej;
  • Przygotowano odpowiednią dokumentację w związku ze zmianą władz po wyborach samorządowych;
  • Obsługa Rady Gminy;
  • Stałe wykonywanie prac administracyjnych i bieżących zadań;

 

Przedstawione powyżej zestawienie to tylko mały wycinek prac jakie realizowane są przez Referat Organizacyjny. Poza wymienionymi powyżej działaniami pracownicy referatu wykonują wiele innych, często niezauważalnych zadań.

 

AB


Pozostałe aktualności