Dziś jest sobota, 08.11.2025, imieniny Seweryna, Gotfryda
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Referat Organizacyjny » Aktualności » Podsumowanie roku 2015 w Referacie Organizacyjnym

Podsumowanie roku 2015 w Referacie Organizacyjnym

RO2

Podsumowując rok 2015, można najkrócej powiedzieć, że był to bardzo pracowity rok dla Referatu Organizacyjnego. Pracownicy musieli radzić sobie z wieloma sprawami, często dość skomplikowanymi i czasochłonnymi. Specyfiką referatu jest różnorodność spraw, którymi zajmują się pracownicy.

 

Poniżej wymieniona jest tylko część rzeczy, które realizuje referat:

  • Aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej – 244 pozycje;
  • Aktualizacja treści na stronie www.malanow.pl – 156 pozycji;
  • Obsługa prawie 13 000 dokumentów, które wpłynęły do Punktu Obsługi Klienta i zostały rozdysponowane do poszczególnych referatów i jednostek organizacyjnych;
  • Ponad 6 000 sztuk korespondencji wychodzącej z urzędu;
  • Obsługa ponad 3000 szt korespondencji, która wpłynęła do Referatu Organizacyjnego;
  • Organizacja spotkania z okazji 25-lecia Samorządu;
  • Wydatkowanie środków w ramach funduszu sołeckiego;
  • Obsługa 752 wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej o łącznej wartości prawie 295 000 zł;
  • Udzielono niezbędnych informacji i udzielono pomocy w udokumentowaniu ok. 30 razy pracy w gospodarstwie rolnym po ukończeniu 16 roku życia;
  • 30 razy spisywano zeznania świadków dotyczących pracy w gospodarstwie;
  • Przygotowanie postanowień opiniotwórczych dotyczących transportu zbiorowego – 3 sztuki;
  • Szacowanie strat w gospodarstwach rolnych spowodowanych suszą – 352 protokoły;
  • Przygotowanie konkursów dla organizacji pozarządowych;
  • Przeprowadzenie akcji pomocy rolnikom w wypełnianiu wniosków o dopłaty bezpośrednie z której skorzystało około 250 rolników;
  • Pomoc rolnikom w wypełnianiu wniosków elektronicznych o dopłaty bezpośrednie;
  • Organizacja badań profilaktycznych - badania mammograficzne;
  • Współpraca w zakresie wymiany informacji z innymi instytucjami (np. Agencja Nieruchomości Rolnych, Państwowa Inspekcja Sanitarna, itd.);
  • Organizacja wyborów do Sejmu i Senatu; Wyborów Prezydenckich i Referendum;
  • Obsługa dotacji dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy;
  • Obsługa dotacji dla Gminnej Biblioteki Publicznej i Centrum Kultury i Sztuki w Malanowie;
  • Współpraca ze stowarzyszeniami działającymi na terenie Gminy Malanów;
  • Przyznanie 16 stypendiów sportowych na łączną kwotę 14 080,00 zł;
  • Pomoc w organizacji lokalnych imprez;
  • Przygotowanie obrad Komisji Stałych Rady Gminy oraz obrad Sesji Rady Gminy;
  • Udzielono 32 odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej;
  • Obsługa Rady Gminy;
  • Sporządzono ok. 11 projektów Uchwał Rady Gminy i ok. 20 Zarządzeń Wójta Gminy Malanów;
  • Sporządzono 41 upoważnień i 18 pełnomocnictw;
  • Przyznano 3 dodatki mieszkaniowe;
  • Udzielono 42 wyjaśnień do KRUSu dotyczących opłacania składek;
  • Zorganizowano szkolenie dla Radnych Gminy;
  • Organizacja wyborów Sołtysów i do Rad Sołeckich;
  • Prowadzenie rejestrów: zarządzeń Wójta Gminy, uchwał Rady Gminy, instytucji kultury, upoważnień i pełnomocnictw, jednostek organizacyjnych, regulaminów;
  • Stałe wykonywanie prac administracyjnych i bieżących zadań;

Wymienione powyżej prace wykonywane przez Referat Organizacyjny to tylko część, którymi zajmuje się referat. Często pracownicy wykonują wiele innych, pracochłonnych i niezauważalnych zadań.

 

MD


Pozostałe aktualności