Dziś jest niedziela, 05.10.2025, imieniny Igora, Apolinarego
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Referat Organizacyjny » Aktualności » Ogłoszenie o sprzedaży autobusu

Ogłoszenie o sprzedaży autobusu

_DSC5997

OGŁOSZENIE

o ustnym przetargu nieograniczonym na sprzedaż autobusu przystosowanego do przewozu osób  niepełnosprawnych Ford Transit PTU 7689C

 Wójt Gminy Malanów ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych Ford Transit PTU 7689C.

1. Dane sprzedającego

Gmina Malanów

ul. Turecka 16

62-709 Malanów

NIP: 668-185-76-20

REGON: 311019504

www.malanow.pl

 e-mail: gmina@malanow.pl

tel./fax. 63 288-30-83

2. Przedmiot sprzedaży

 autobus przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnych Ford Transit PTU 7689C;

Data pierwszej rejestracji: 31.05.2017 r.;

Rok produkcji: 2017;

Data ważności badania technicznego do dnia: 18.08.2025 r.;

Ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej ważne do dnia 31.01.2026 r.;

Wskazanie drogomierza: ~ 293 400 km;

Numer identyfikacyjny pojazdu: WF0HXXTTGHHP38701;

Pojemność skokowa silnika: 2198 cm3 / 114 kW;

Dopuszczalna masa całkowita: 4600 kg;

Masa własna: 3253 kg;

Kolor powłoki lakieru: srebrny;

Dodatkowe wyposażenie pojazdu: koła letnie, listwy najazdowe do wózka inwalidzkiego, pokrowce na fotelach;

Stan techniczny: dobry, pojazd sprawny i nieuszkodzony.

3. Cena wywoławcza

   100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)

 4. Wadium

   5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

5. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot sprzedaży

Przedmiot sprzedaży znajduje się na parkingu przy Urzędzie Gminy w Malanowie.

 6. Warunki przystąpienia do przetargu:

1) wpłacenie wadium na rachunek bankowy Sprzedającego prowadzony przez Rejonowy Bank Spółdzielczy numer: 27 8557 0009 2002 0024 2211 0003 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9.04.2025 r. (decyduje data wpływu środków na wskazany rachunek bankowy) z adnotacją: „Wadium- Ford”

2)  posiadanie i okazanie Komisji przetargowej w dniu przetargu ważnego dokumentu tożsamości, ewentualnie przedłożenie stosownego pełnomocnictwa, o którym mowa w § 2 pkt 2 i 3 Regulaminu.

3) złożenie oświadczeń zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Zarządzenia o przetargu.

 7. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu nieograniczonego

10.04.2025 r. o godz. 12:00 w siedzibie Urzędu Gminy w Malanowie I piętro pok. 14

   - sala posiedzeń, przy ul. Tureckiej 16, 62-709 Malanów.

8. Informacje dodatkowe:

1)  Do przetargu nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

2)  Sprzedający zastrzega, że przysługuje mu uprawnienie do zamknięcia bądź odwołania przetargu na każdym etapie, bez wybrania oferty, bez podania przyczyny.

https://bip-api.malanow.pl/api/attachments/1782

 

DM


Pozostałe aktualności