Dziś jest piątek, 07.11.2025, imieniny Antoniego, Ernesta
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Referat Organizacyjny » Aktualności » Nowy Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Malanowie

Nowy Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Malanowie

Zarzadzenie_Regulamin_Organizacyjny_UG_Malanow

Do 21 lipca 2015 roku obowiązywał w Urzędzie Gminy w Malanowie jeszcze stary, pochodzący z 2010 roku Regulamin Organizacyjny Urzędu. Ostatniej jego aktualizacji dokonano w 2011 roku, stąd Regulamin ten zawierał sporo zapisów, które odstawały od rzeczywistości szybkich zmian prawnych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy.

I tak, choć powstało Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, jako oddzielna jednostka organizacyjna, to w Regulaminie dalej działał zlikwidowany dawno Referat Gospodarki Komunalnej; choć powstał PKS Malanów, to w Regulaminie nie zauważono jego powstania; choć nie działał System Zarządzania Jakością, to dalej w Regulaminie Pełnomocnik zarządzał tym systemem; choć zlikwidowane zostało Gminne Centrum Kultury i Sportu, a w jego miejsce powołano OSiR i CKiS, to Regulamin także tego nie dostrzegał.

Stąd też 21 lipca 2015 r. Sławomir Prentczyński - Wójt Gminy Malanów podpisał Zarządzenie nr 45/Z/2015, w którym nadaje nowy Regulamin Organizacyjny Urzędowi Gminy w Malanowie. Aktualizuje on strukturę organizacyjną i zakres zadań spoczywający na urzędzie.

Regulamin dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.     

                                                                                                                      Mirosław Mękarski


Pozostałe aktualności