Informacja o dodatku węglowym

11 sierpnia 2022 r. weszły w życie przepisy ustawy o dodatku węglowym.
Wójt Gminy Malanów informuje, że w/w wnioski można składać w Urzędzie Gminy Malanów od dnia 17.08.2022 r.
Informacje dotyczące dodatku węglowego można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Malanów w Punkcie Obsługi Klienta.
Wnioski można składać:
– osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Malanów – Punkt Obsługi Klienta, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15.30,
– w formie pisemnej, wysyłając wniosek na adres:
Urząd Gminy w Malanowie
62-709 Malanów
ul. Turecka 16
– za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP.
Wniosek w sprawie dodatku węglowego do pobrania TUTAJ oraz w siedzibie Urzędu Gminy Malanów – Punkt Obsługi Klienta.
Prosimy również o dołączenie podpisanej klauzuli RODO (w załączniku)
Informacje pod nr telefonu: 63 288 30 83
zam. ArNo
Pliki do pobrania
Pozostałe aktualności
-
Kontrole pieców
-
Nie pal śmieci - zgarnij sadzonkę
-
Informacja o naborach Turkowskiej Unii Rzowoju
-
Konsultacje Programu Współpracy Gminy Malanów z organizacjami pozarządowymi na 2026 rok.
-
Konferencja dni OZE 2025 - weź udział
-
Dotacje na dom: Fundusze Europejskie dla czystszego środowiska i niższych rachunków
-
Audyt energetyczny – klucz do oszczędności i czystszego powietrza
-
Bartek – nasz dąb pod stałą opieką
-
86 rocznica wybuchu II wojny światowej
-
Wyróżnij swoją markę! Dołącz do szkolenia „Zrównoważony marketing w praktyce”
-
Święto Wojska Polskiego
-
Informacja z Tureckiej Izby Gospodarczej
-
Odbiór folii rolniczych już po żniwach
-
Informacja z Turkowskiej Unii Rozwoju - T.U.R.
-
Konkurs Turkowskiej Unii Rozwoju na „OGRÓD PRZYJAZNY NATURZE"