Dziś jest środa, 08.10.2025, imieniny Pelagii, Brygidy
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Referat Organizacyjny » Aktualności » Informacja o dodatku węglowym

Informacja o dodatku węglowym

palenisko

11 sierpnia 2022 r. weszły w życie przepisy ustawy o dodatku węglowym.

Wójt Gminy Malanów informuje, że w/w wnioski można składać w Urzędzie Gminy Malanów od dnia 17.08.2022 r.

Informacje dotyczące dodatku węglowego można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Malanów w Punkcie Obsługi Klienta.

Wnioski można składać:

– osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Malanów – Punkt Obsługi Klienta, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15.30,

– w formie pisemnej, wysyłając wniosek na adres:

Urząd Gminy w Malanowie

62-709 Malanów

ul. Turecka 16

– za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP.

Wniosek w sprawie dodatku węglowego do pobrania TUTAJ oraz w siedzibie Urzędu Gminy Malanów – Punkt Obsługi Klienta.

Prosimy również o dołączenie podpisanej klauzuli RODO (w załączniku)

Informacje pod nr telefonu: 63 288 30 83

zam. ArNo


Pliki do pobrania


Pozostałe aktualności